.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب ‌اولین چمن مصنوعی استاندارد فیفا در مازندران

شمال نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نخستین ورزشگاه کشور خواهد بود که چمن مصنوعی مورد تایید فیفا در آن نصب شده است


احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نخستین ورزشگاه کشور است که چمن دو ستاره مورد تایید فیفا در آن نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر این اتفاق مهم رخ داده و بودجه‌ای بیش از یک میلیارد تومان برای خرید این چمن در بر داشته است.

سعادتمند وضعیت سکو های استادیوم شهید وطنی را نامطلوب قلمداد کرد و گفت: بودجه‌ای جداگانه برای مقاوم‌سازی، رنگ‌آمیزی و نظافت سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نظر گرفته شده که قرار است اجرایی شود.

وی درباره کیفیت چمن خریداری شده خاطرنشان کرد: همانطور که وعده داده بودیم و اعلام کردیم چمن خریداری شده محصول کشور ترکیه و دو ستاره مورد تایید فیفاست که خرید آن بیش از یک میلیارد تومان برای اداره کل ورزش و جوانان مازندران هزینه در بر داشته است.

این مسئول تصریح کرد: این چمن کیفیتی به مراتب بسیار بالاتر از ورزشگاه شهید عضدی رشت دارد و با نصب آن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نخستین ورزشگاه کشور خواهد بود که چمن مصنوعی مورد تایید فیفا در آن نصب شده است.

سعادتمند در بخش دیگری از سخنانش روز خبرنگار را روز انسان‌های پاک دانست و افزود: روز خبرنگار یادآور انسان‌های پاک، متعهد، مجاهدان بی‌منت، سخت‌کوشان با همت و تداعی‌گر رشادت‌ها، تیزبینی‌ها، بی‌باکی‌ها و شهادت‌ها در راه تعالی میهن اسلامی است.

سعادتمند با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌های موثر در استان است، افزود: خبرگزاری فارس از فعال‌ترین رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی بوده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 مرداد 1392
خیلی کم لطفی کردید آقای سعادتمند -ای کاش از تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری قائم شهر و شخص مهندس صالح زاده یادی میکردی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.